מילון מונחים
כל המונחים שצריך להכיר בעולם ניהול התורים הדיגיטלי.
1. מערכת זימון תורים
מושג יסוד המתאר את תהליך קביעת הפגישה והניהול השוטף שלה במערכת.
2. קישור זימון
מושג יסוד המתאר את תהליך קביעת הפגישה והניהול השוטף שלה במערכת.
3. סלוט זמן
מושג יסוד המתאר את תהליך קביעת הפגישה והניהול השוטף שלה במערכת.
4. תזמון חכם
מושג יסוד המתאר את תהליך קביעת הפגישה והניהול השוטף שלה במערכת.
5. אזור זמן
מושג יסוד המתאר את תהליך קביעת הפגישה והניהול השוטף שלה במערכת.
6. קונפליקט ביומן
מושג יסוד המתאר את תהליך קביעת הפגישה והניהול השוטף שלה במערכת. מסייע לתכנון עומסים והצגת זמינות אמיתית ללקוחות.
7. אישור תור
מושג יסוד המתאר את תהליך קביעת הפגישה והניהול השוטף שלה במערכת. מבטיח תקשורת מדויקת ובזמן עם הלקוח והצוות כדי לצמצם אי‑הופעה.
8. ביטול תור
מושג יסוד המתאר את תהליך קביעת הפגישה והניהול השוטף שלה במערכת.
9. שינוי תור
מושג יסוד המתאר את תהליך קביעת הפגישה והניהול השוטף שלה במערכת.
10. תור חוזר
מושג יסוד המתאר את תהליך קביעת הפגישה והניהול השוטף שלה במערכת.
11. טופס הזמנה
רכיב בתהליך ההזמנה שבו הלקוח מזין פרטים, בוחר העדפות ומאשר את התור.
12. בחירת שירות
רכיב בתהליך ההזמנה שבו הלקוח מזין פרטים, בוחר העדפות ומאשר את התור.
13. בחירת נותן שירות
רכיב בתהליך ההזמנה שבו הלקוח מזין פרטים, בוחר העדפות ומאשר את התור.
14. בחירת מיקום
רכיב בתהליך ההזמנה שבו הלקוח מזין פרטים, בוחר העדפות ומאשר את התור.
15. אימות פרטים
רכיב בתהליך ההזמנה שבו הלקוח מזין פרטים, בוחר העדפות ומאשר את התור. דואג לאבטחת זהויות וגישה מאוזנת לפי תפקידים.
16. שדה הערות
רכיב בתהליך ההזמנה שבו הלקוח מזין פרטים, בוחר העדפות ומאשר את התור.
17. מדיניות פרטיות בטופס
רכיב בתהליך ההזמנה שבו הלקוח מזין פרטים, בוחר העדפות ומאשר את התור.
18. כפתור קריאה לפעולה (CTA)
רכיב בתהליך ההזמנה שבו הלקוח מזין פרטים, בוחר העדפות ומאשר את התור.
19. סיכום הזמנה
רכיב בתהליך ההזמנה שבו הלקוח מזין פרטים, בוחר העדפות ומאשר את התור.
20. דף תודה
רכיב בתהליך ההזמנה שבו הלקוח מזין פרטים, בוחר העדפות ומאשר את התור. תומך בהבאת לקוחות חדשים ובהגדלת שיעור ההמרות לזימון.
21. יומן דיגיטלי
יכולת ארגונית להצגת תורים, ניהול זמינות ותכנון לו"ז באופן יעיל. מסייע לתכנון עומסים והצגת זמינות אמיתית ללקוחות.
22. סנכרון יומנים
יכולת ארגונית להצגת תורים, ניהול זמינות ותכנון לו"ז באופן יעיל.
23. זמינות דינמית
יכולת ארגונית להצגת תורים, ניהול זמינות ותכנון לו"ז באופן יעיל. מסייע לתכנון עומסים והצגת זמינות אמיתית ללקוחות.
24. שעות פעילות
יכולת ארגונית להצגת תורים, ניהול זמינות ותכנון לו"ז באופן יעיל. מסייע לתכנון עומסים והצגת זמינות אמיתית ללקוחות.
25. הפסקות צוות
יכולת ארגונית להצגת תורים, ניהול זמינות ותכנון לו"ז באופן יעיל.
26. ימי חג ומועדים
יכולת ארגונית להצגת תורים, ניהול זמינות ותכנון לו"ז באופן יעיל.
27. חלונות זמן
יכולת ארגונית להצגת תורים, ניהול זמינות ותכנון לו"ז באופן יעיל. מסייע לתכנון עומסים והצגת זמינות אמיתית ללקוחות.
28. חסימת זמן
יכולת ארגונית להצגת תורים, ניהול זמינות ותכנון לו"ז באופן יעיל. מסייע לתכנון עומסים והצגת זמינות אמיתית ללקוחות.
29. תורים מקבילים
יכולת ארגונית להצגת תורים, ניהול זמינות ותכנון לו"ז באופן יעיל.
30. תורים קבוצתיים
יכולת ארגונית להצגת תורים, ניהול זמינות ותכנון לו"ז באופן יעיל.
31. משאב
ניהול גורמי הביצוע, הציוד והסניפים כדי לוודא זמינות והקצאה מיטבית.
32. הקצאת משאב
ניהול גורמי הביצוע, הציוד והסניפים כדי לוודא זמינות והקצאה מיטבית.
33. אילוצי משאב
ניהול גורמי הביצוע, הציוד והסניפים כדי לוודא זמינות והקצאה מיטבית.
34. עומס צוות
ניהול גורמי הביצוע, הציוד והסניפים כדי לוודא זמינות והקצאה מיטבית.
35. תור לפי משאב
ניהול גורמי הביצוע, הציוד והסניפים כדי לוודא זמינות והקצאה מיטבית.
36. החלפת משמרת
ניהול גורמי הביצוע, הציוד והסניפים כדי לוודא זמינות והקצאה מיטבית.
37. ניהול משמרות
ניהול גורמי הביצוע, הציוד והסניפים כדי לוודא זמינות והקצאה מיטבית.
38. פרופיל נותן שירות
ניהול גורמי הביצוע, הציוד והסניפים כדי לוודא זמינות והקצאה מיטבית.
39. הערכת זמינות
ניהול גורמי הביצוע, הציוד והסניפים כדי לוודא זמינות והקצאה מיטבית. מסייע לתכנון עומסים והצגת זמינות אמיתית ללקוחות.
40. מיקום סניף
ניהול גורמי הביצוע, הציוד והסניפים כדי לוודא זמינות והקצאה מיטבית.
41. תור חירום
סוג תור המותאם לצורך ספציפי או לתרחיש שירות מיוחד.
42. תור מהיר
סוג תור המותאם לצורך ספציפי או לתרחיש שירות מיוחד.
43. תור ללא חשבון
סוג תור המותאם לצורך ספציפי או לתרחיש שירות מיוחד.
44. תור בשטח
סוג תור המותאם לצורך ספציפי או לתרחיש שירות מיוחד.
45. תור טלפוני
סוג תור המותאם לצורך ספציפי או לתרחיש שירות מיוחד.
46. תור אונליין
סוג תור המותאם לצורך ספציפי או לתרחיש שירות מיוחד.
47. תור בדיקה
סוג תור המותאם לצורך ספציפי או לתרחיש שירות מיוחד.
48. תור ייעוץ
סוג תור המותאם לצורך ספציפי או לתרחיש שירות מיוחד.
49. תור מעקב
סוג תור המותאם לצורך ספציפי או לתרחיש שירות מיוחד.
50. תור אבחון
סוג תור המותאם לצורך ספציפי או לתרחיש שירות מיוחד.
51. תזכורת SMS
מערכת מסרים אוטומטית הנשלחת ללקוח ולצוות לפני ואחרי הפגישה. מבטיח תקשורת מדויקת ובזמן עם הלקוח והצוות כדי לצמצם אי‑הופעה.
52. תזכורת דוא"ל
מערכת מסרים אוטומטית הנשלחת ללקוח ולצוות לפני ואחרי הפגישה. מבטיח תקשורת מדויקת ובזמן עם הלקוח והצוות כדי לצמצם אי‑הופעה.
53. אישור במייל
מערכת מסרים אוטומטית הנשלחת ללקוח ולצוות לפני ואחרי הפגישה. מבטיח תקשורת מדויקת ובזמן עם הלקוח והצוות כדי לצמצם אי‑הופעה.
54. הודעת דחייה
מערכת מסרים אוטומטית הנשלחת ללקוח ולצוות לפני ואחרי הפגישה. מבטיח תקשורת מדויקת ובזמן עם הלקוח והצוות כדי לצמצם אי‑הופעה.
55. הודעת ביטול
מערכת מסרים אוטומטית הנשלחת ללקוח ולצוות לפני ואחרי הפגישה. מבטיח תקשורת מדויקת ובזמן עם הלקוח והצוות כדי לצמצם אי‑הופעה.
56. התראה לצוות
מערכת מסרים אוטומטית הנשלחת ללקוח ולצוות לפני ואחרי הפגישה. מבטיח תקשורת מדויקת ובזמן עם הלקוח והצוות כדי לצמצם אי‑הופעה.
57. עדכון שינויים
מערכת מסרים אוטומטית הנשלחת ללקוח ולצוות לפני ואחרי הפגישה.
58. התראה על המתנה
מערכת מסרים אוטומטית הנשלחת ללקוח ולצוות לפני ואחרי הפגישה. מבטיח תקשורת מדויקת ובזמן עם הלקוח והצוות כדי לצמצם אי‑הופעה.
59. תבניות הודעות
מערכת מסרים אוטומטית הנשלחת ללקוח ולצוות לפני ואחרי הפגישה.
60. חלון זמן התראה
מערכת מסרים אוטומטית הנשלחת ללקוח ולצוות לפני ואחרי הפגישה. מבטיח תקשורת מדויקת ובזמן עם הלקוח והצוות כדי לצמצם אי‑הופעה.
61. תשלום מקדמה
מדיניות וכלים לגבייה, חיוב, החזרות ותמחור סביב קביעת התור. מטפל בהיבטי גבייה, חיוב והחזר בהתאם למדיניות העסק.
62. פיקדון תור
מדיניות וכלים לגבייה, חיוב, החזרות ותמחור סביב קביעת התור.
63. סליקת אשראי
מדיניות וכלים לגבייה, חיוב, החזרות ותמחור סביב קביעת התור. מטפל בהיבטי גבייה, חיוב והחזר בהתאם למדיניות העסק.
64. חשבונית מס
מדיניות וכלים לגבייה, חיוב, החזרות ותמחור סביב קביעת התור. מטפל בהיבטי גבייה, חיוב והחזר בהתאם למדיניות העסק.
65. החזר כספי
מדיניות וכלים לגבייה, חיוב, החזרות ותמחור סביב קביעת התור.
66. קופון הנחה
מדיניות וכלים לגבייה, חיוב, החזרות ותמחור סביב קביעת התור. מטפל בהיבטי גבייה, חיוב והחזר בהתאם למדיניות העסק.
67. חבילת שעות
מדיניות וכלים לגבייה, חיוב, החזרות ותמחור סביב קביעת התור. מסייע לתכנון עומסים והצגת זמינות אמיתית ללקוחות.
68. תמחור דינמי
מדיניות וכלים לגבייה, חיוב, החזרות ותמחור סביב קביעת התור. מטפל בהיבטי גבייה, חיוב והחזר בהתאם למדיניות העסק.
69. מדיניות ביטול
מדיניות וכלים לגבייה, חיוב, החזרות ותמחור סביב קביעת התור.
70. דמי אי-הופעה
מדיניות וכלים לגבייה, חיוב, החזרות ותמחור סביב קביעת התור. מטפל בהיבטי גבייה, חיוב והחזר בהתאם למדיניות העסק.
71. חשבון לקוח
ניהול זהויות, אבטחה והרשאות גישה של לקוחות וצוות במערכת.
72. התחברות חד-פעמית (SSO)
ניהול זהויות, אבטחה והרשאות גישה של לקוחות וצוות במערכת. דואג לאבטחת זהויות וגישה מאוזנת לפי תפקידים.
73. הרשאות מנהל
ניהול זהויות, אבטחה והרשאות גישה של לקוחות וצוות במערכת. דואג לאבטחת זהויות וגישה מאוזנת לפי תפקידים.
74. הרשאות צוות
ניהול זהויות, אבטחה והרשאות גישה של לקוחות וצוות במערכת. דואג לאבטחת זהויות וגישה מאוזנת לפי תפקידים.
75. רמות גישה
ניהול זהויות, אבטחה והרשאות גישה של לקוחות וצוות במערכת.
76. צוות רב-סניפי
ניהול זהויות, אבטחה והרשאות גישה של לקוחות וצוות במערכת.
77. תפקידי מערכת
ניהול זהויות, אבטחה והרשאות גישה של לקוחות וצוות במערכת.
78. היסטוריית פעילות
ניהול זהויות, אבטחה והרשאות גישה של לקוחות וצוות במערכת.
79. אימות דו-שלבי
ניהול זהויות, אבטחה והרשאות גישה של לקוחות וצוות במערכת. דואג לאבטחת זהויות וגישה מאוזנת לפי תפקידים.
80. שחזור סיסמה
ניהול זהויות, אבטחה והרשאות גישה של לקוחות וצוות במערכת. דואג לאבטחת זהויות וגישה מאוזנת לפי תפקידים.
81. API לקביעת תורים
חיבורים וממשקים למערכות חיצוניות וטכנולוגיות תומכות. מאפשר חיבור חלק בין מערכת הזימון לפלטפורמות וכלים נוספים.
82. Webhook
חיבורים וממשקים למערכות חיצוניות וטכנולוגיות תומכות. מאפשר חיבור חלק בין מערכת הזימון לפלטפורמות וכלים נוספים.
83. אינטגרציה עם Google Calendar
חיבורים וממשקים למערכות חיצוניות וטכנולוגיות תומכות. מאפשר חיבור חלק בין מערכת הזימון לפלטפורמות וכלים נוספים.
84. אינטגרציה עם Outlook
חיבורים וממשקים למערכות חיצוניות וטכנולוגיות תומכות. מאפשר חיבור חלק בין מערכת הזימון לפלטפורמות וכלים נוספים.
85. אינטגרציה עם Zoom
חיבורים וממשקים למערכות חיצוניות וטכנולוגיות תומכות. מאפשר חיבור חלק בין מערכת הזימון לפלטפורמות וכלים נוספים.
86. אינטגרציה עם CRM
חיבורים וממשקים למערכות חיצוניות וטכנולוגיות תומכות. מאפשר חיבור חלק בין מערכת הזימון לפלטפורמות וכלים נוספים.
87. אינטגרציה עם הנהלת חשבונות
חיבורים וממשקים למערכות חיצוניות וטכנולוגיות תומכות. מאפשר חיבור חלק בין מערכת הזימון לפלטפורמות וכלים נוספים.
88. OAuth 2.0
חיבורים וממשקים למערכות חיצוניות וטכנולוגיות תומכות. מאפשר חיבור חלק בין מערכת הזימון לפלטפורמות וכלים נוספים.
89. מטמון נתונים
חיבורים וממשקים למערכות חיצוניות וטכנולוגיות תומכות. מאפשר חיבור חלק בין מערכת הזימון לפלטפורמות וכלים נוספים.
90. CDN
חיבורים וממשקים למערכות חיצוניות וטכנולוגיות תומכות. מאפשר חיבור חלק בין מערכת הזימון לפלטפורמות וכלים נוספים.
91. ניטור זמינות
חיבורים וממשקים למערכות חיצוניות וטכנולוגיות תומכות. מאפשר חיבור חלק בין מערכת הזימון לפלטפורמות וכלים נוספים.
92. ממשק מובייל רספונסיבי
חיבורים וממשקים למערכות חיצוניות וטכנולוגיות תומכות. מאפשר חיבור חלק בין מערכת הזימון לפלטפורמות וכלים נוספים.
93. הצפנת נתונים
הגנות טכניות ותהליכיות לשמירה על סודיות, שלמות וזמינות המידע. מגן על נתונים רגישים ומבטיח זמינות גבוהה.
94. הצפנת תעבורה (TLS)
הגנות טכניות ותהליכיות לשמירה על סודיות, שלמות וזמינות המידע. מגן על נתונים רגישים ומבטיח זמינות גבוהה.
95. ניהול מפתחות
הגנות טכניות ותהליכיות לשמירה על סודיות, שלמות וזמינות המידע.
96. הפרדת נתונים (Multi‑Tenant)
הגנות טכניות ותהליכיות לשמירה על סודיות, שלמות וזמינות המידע.
97. הרשאות לפי תפקיד (RBAC)
הגנות טכניות ותהליכיות לשמירה על סודיות, שלמות וזמינות המידע. דואג לאבטחת זהויות וגישה מאוזנת לפי תפקידים.
98. סשן שפג תוקף (Timeout)
הגנות טכניות ותהליכיות לשמירה על סודיות, שלמות וזמינות המידע.
99. יומן אבטחה (Audit Log)
הגנות טכניות ותהליכיות לשמירה על סודיות, שלמות וזמינות המידע. מסייע לתכנון עומסים והצגת זמינות אמיתית ללקוחות.
100. מסכת נתונים (PII Masking)
הגנות טכניות ותהליכיות לשמירה על סודיות, שלמות וזמינות המידע.
101. ניהול עוגיות
הגנות טכניות ותהליכיות לשמירה על סודיות, שלמות וזמינות המידע.
102. גיבוי ושחזור
הגנות טכניות ותהליכיות לשמירה על סודיות, שלמות וזמינות המידע. מגן על נתונים רגישים ומבטיח זמינות גבוהה.
103. דוח נוכחות
כלי מדידה והפקת תובנות לשיפור תהליכי הזימון והביצועים העסקיים. מספק תמונת מצב ומדדים לשיפור תהליכים והחלטות ניהוליות.
104. יחס המרות זימון
כלי מדידה והפקת תובנות לשיפור תהליכי הזימון והביצועים העסקיים.
105. שיעור אי‑הופעה (No‑Show)
כלי מדידה והפקת תובנות לשיפור תהליכי הזימון והביצועים העסקיים. מספק תמונת מצב ומדדים לשיפור תהליכים והחלטות ניהוליות.
106. זמן המתנה ממוצע
כלי מדידה והפקת תובנות לשיפור תהליכי הזימון והביצועים העסקיים.
107. תפוסת משאבים
כלי מדידה והפקת תובנות לשיפור תהליכי הזימון והביצועים העסקיים. מספק תמונת מצב ומדדים לשיפור תהליכים והחלטות ניהוליות.
108. הכנסות לפי שירות
כלי מדידה והפקת תובנות לשיפור תהליכי הזימון והביצועים העסקיים. מספק תמונת מצב ומדדים לשיפור תהליכים והחלטות ניהוליות.
109. פרודוקטיביות צוות
כלי מדידה והפקת תובנות לשיפור תהליכי הזימון והביצועים העסקיים.
110. פילוח לקוחות
כלי מדידה והפקת תובנות לשיפור תהליכי הזימון והביצועים העסקיים.
111. סיבת ביטול
כלי מדידה והפקת תובנות לשיפור תהליכי הזימון והביצועים העסקיים.
112. מדדי שביעות רצון (NPS)
כלי מדידה והפקת תובנות לשיפור תהליכי הזימון והביצועים העסקיים. מספק תמונת מצב ומדדים לשיפור תהליכים והחלטות ניהוליות.
113. תאימות נגישות AA
עקרונות עיצוב ושימושיות שמקלים על לקוחות לקבוע תור במהירות ובבהירות. דואג לאבטחת זהויות וגישה מאוזנת לפי תפקידים.
114. קריאות טפסים
עקרונות עיצוב ושימושיות שמקלים על לקוחות לקבוע תור במהירות ובבהירות. משפר את חוויית המשתמש ומאפשר שימוש לכלל האוכלוסייה.
115. כפתור ברור
עקרונות עיצוב ושימושיות שמקלים על לקוחות לקבוע תור במהירות ובבהירות.
116. מסלול זימון קצר
עקרונות עיצוב ושימושיות שמקלים על לקוחות לקבוע תור במהירות ובבהירות. משפר את חוויית המשתמש ומאפשר שימוש לכלל האוכלוסייה.
117. טעינה מהירה
עקרונות עיצוב ושימושיות שמקלים על לקוחות לקבוע תור במהירות ובבהירות. משפר את חוויית המשתמש ומאפשר שימוש לכלל האוכלוסייה.
118. ממשק רב‑לשוני
עקרונות עיצוב ושימושיות שמקלים על לקוחות לקבוע תור במהירות ובבהירות. משפר את חוויית המשתמש ומאפשר שימוש לכלל האוכלוסייה.
119. מצב כהה
עקרונות עיצוב ושימושיות שמקלים על לקוחות לקבוע תור במהירות ובבהירות.
120. מיקרו‑קופי
עקרונות עיצוב ושימושיות שמקלים על לקוחות לקבוע תור במהירות ובבהירות. משפר את חוויית המשתמש ומאפשר שימוש לכלל האוכלוסייה.
121. מרכז תמיכה
תשתיות שירות ונהלי עבודה לניהול תקלות, ידע והטמעה בארגון. מסייע בפתרון תקלות ובהטמעה אפקטיבית של המערכת.
122. מדריך שימוש
תשתיות שירות ונהלי עבודה לניהול תקלות, ידע והטמעה בארגון. מסייע בפתרון תקלות ובהטמעה אפקטיבית של המערכת.
123. בסיס ידע
תשתיות שירות ונהלי עבודה לניהול תקלות, ידע והטמעה בארגון. מסייע בפתרון תקלות ובהטמעה אפקטיבית של המערכת.
124. צ'ט חי
תשתיות שירות ונהלי עבודה לניהול תקלות, ידע והטמעה בארגון.
125. מערכת פניות (Ticketing)
תשתיות שירות ונהלי עבודה לניהול תקלות, ידע והטמעה בארגון. מסייע בפתרון תקלות ובהטמעה אפקטיבית של המערכת.
126. SLA תמיכה
תשתיות שירות ונהלי עבודה לניהול תקלות, ידע והטמעה בארגון. מסייע בפתרון תקלות ובהטמעה אפקטיבית של המערכת.
127. סטטוס מערכת
תשתיות שירות ונהלי עבודה לניהול תקלות, ידע והטמעה בארגון. מסייע בפתרון תקלות ובהטמעה אפקטיבית של המערכת.
128. סביבת בדיקות (Sandbox)
תשתיות שירות ונהלי עבודה לניהול תקלות, ידע והטמעה בארגון.
129. תהליך Onboarding
תשתיות שירות ונהלי עבודה לניהול תקלות, ידע והטמעה בארגון. מסייע בפתרון תקלות ובהטמעה אפקטיבית של המערכת.
130. הדרכת צוות
תשתיות שירות ונהלי עבודה לניהול תקלות, ידע והטמעה בארגון.
131. דף נחיתה
כלים לשיפור חשיפה, אמון והמרת מבקרים לקובעי תור. תומך בהבאת לקוחות חדשים ובהגדלת שיעור ההמרות לזימון.
132. פיקסל המרות
כלים לשיפור חשיפה, אמון והמרת מבקרים לקובעי תור. תומך בהבאת לקוחות חדשים ובהגדלת שיעור ההמרות לזימון.
133. מעקב UTM
כלים לשיפור חשיפה, אמון והמרת מבקרים לקובעי תור. תומך בהבאת לקוחות חדשים ובהגדלת שיעור ההמרות לזימון.
134. קמפיין תזכורות
כלים לשיפור חשיפה, אמון והמרת מבקרים לקובעי תור. תומך בהבאת לקוחות חדשים ובהגדלת שיעור ההמרות לזימון.
135. רשימת תפוצה
כלים לשיפור חשיפה, אמון והמרת מבקרים לקובעי תור.
136. מועדון לקוחות
כלים לשיפור חשיפה, אמון והמרת מבקרים לקובעי תור.
137. ביקורות לקוחות
כלים לשיפור חשיפה, אמון והמרת מבקרים לקובעי תור. תומך בהבאת לקוחות חדשים ובהגדלת שיעור ההמרות לזימון.
138. קידום אורגני (SEO)
כלים לשיפור חשיפה, אמון והמרת מבקרים לקובעי תור. תומך בהבאת לקוחות חדשים ובהגדלת שיעור ההמרות לזימון.
139. שיתוף לרשתות חברתיות
כלים לשיפור חשיפה, אמון והמרת מבקרים לקובעי תור.
140. קוד QR לזימון
כלים לשיפור חשיפה, אמון והמרת מבקרים לקובעי תור. תומך בהבאת לקוחות חדשים ובהגדלת שיעור ההמרות לזימון.
141. הסכמה מדעת
דרישות חוקיות ותקנים הנוגעים לאיסוף מידע, פרסום ונגישות.
142. שמירת לוגים
דרישות חוקיות ותקנים הנוגעים לאיסוף מידע, פרסום ונגישות.
143. מדיניות פרטיות
דרישות חוקיות ותקנים הנוגעים לאיסוף מידע, פרסום ונגישות.
144. עמידה בתקנות ספאם
דרישות חוקיות ותקנים הנוגעים לאיסוף מידע, פרסום ונגישות.
145. שמירת נתונים (Retention)
דרישות חוקיות ותקנים הנוגעים לאיסוף מידע, פרסום ונגישות.
146. מחיקת נתונים לפי בקשה
דרישות חוקיות ותקנים הנוגעים לאיסוף מידע, פרסום ונגישות.
147. תנאי התקשרות
דרישות חוקיות ותקנים הנוגעים לאיסוף מידע, פרסום ונגישות.
148. אחריות מוגבלת
דרישות חוקיות ותקנים הנוגעים לאיסוף מידע, פרסום ונגישות.
149. ניהול רישומים
דרישות חוקיות ותקנים הנוגעים לאיסוף מידע, פרסום ונגישות.
150. תקן נגישות ישראלי
דרישות חוקיות ותקנים הנוגעים לאיסוף מידע, פרסום ונגישות. משפר את חוויית המשתמש ומאפשר שימוש לכלל האוכלוסייה.